POMOC

Rozpoczęcie pracy z ProjectThunder

Aby rozpocząć pracę z ProjectThunder wybierz z Oferty jeden z pakietów, kliknij "Zamów" i wypełnij formularz rejestracyjny. Po wypełnieniu formularza otrzymasz e-mail z linkiem aktywacyjnym i hasłem dostępu do Twojego konta ProjectThunder. Po kliknięciu w link aktywacyjny zostaniesz przeniesiony na stronę logowania. Wpisz podane w mailu hasło i login, którym jest podany przez Ciebie przy rejestracji adres e-mail. Teraz kliknij "Zaloguj". Już możesz korzystać z własnego konta ProjectThunder.



Przesłane w mailu hasło jest hasłem tymczasowym, które możesz od razu zmienić w profilu użytkownika.



Jeśli po dokonaniu rejestracji rozmyśliłeś się i nie chcesz zakładać konta w ProjectThunder możesz kliknąć w link dezaktywacyjny, który również znajduje się w przesłanym do Ciebie e-mailu.



Jeśli wybrałeś wersję płatną, możesz przez 30 dni korzystać z ProjectThunder bez żadnych zobowiązań! Po upływie tego okresu dokonaj płatności w zakładce “zarządzaj” w dziale “płatności”, aby przedłużyć aktywację Twojego konta.


TEMATY POMOCY