POMOC

Rozpoczęcie pracy z Desktop Thunder

Aby użytkownicy mogli korzystać z DesktopThunder, administrator musi w pierwszej kolejności uruchomić usługę DesktopThunder. Może tego dokonać w sekcji “zarządzaj” w zakładce “Usługi”, następnie wybierając szczegóły usługi DesktopThunder i klikając obok "Status usługi" w button "uruchom".



Aby pobrać aplikację przejdź do “mój profil”, następnie w zakładce “DesktopThunder” kliknij “zainstaluj”. Pojawi się formatka z prośbą o zainstalowanie środowiska Adobe Air. Kliknij “tak”. W kolejnych formatkach kliknij “zainstaluj” i “kontynuuj”. Następnie zaakceptuj umowę licencyjną Adobe Air klikając “zgadzam się”. Zainstalowana aplikacja DesktopThunder uruchomi się automatycznie.



Jeśli na twoim komputerze jest już zainstalowane środowisko Adobe Air, od razu po kliknięciu w “zainstaluj” pojawi się formatka instalacyjna DesktopThunder. Wybierz “otwórz” jeśli chcesz, aby aplikacja automatycznie zainstalowała się na Twoim komputerze lub “zapisz”, jeśli chcesz zachować plik instalacyjny, ale nie instalować DesktopThunder (Np. w celu przesłania go innym użytkownikom.).



Jeśli wybrałeś “otwórz” w kolejnych formatkach wybierz “zainstaluj” i “kontynuuj”. Aplikacja automatycznie uruchomi się po zainstalowaniu.
Jeśli wybrałeś “zapisz”, wybierz miejsce na swoim komputerze, w którym chcesz zapisać plik instalacyjny i kliknij “zapisz”.

TEMATY POMOCY