POMOC

Płatności

Dokonywać płatności w ProjectThunder może tylko Root danej instancji.




Pierwszej płatności należy dokonać przed upływem 30 dni od daty zarejestrowania instancji.




Opłacić kolejny okres korzystania z ProjectThunder można w każdym momencie, jednak w ostatnich dniach bieżącego okresu system przypomni Ci o przedłużeniu instancji. Otrzymasz mail powiadamiający, a w zakładce „Płatności” pojawi się czerwony wykrzyknik.




Aby dokonać płatności przejdź do działu „zarządzaj” do zakładki „Płatności”. Kliknij „Opłać abonament”. System przekieruje Cię do formularza z danymi do faktury. Domyślnie pojawią się tam dane z zakładki „Twoje dane”, możesz je zmienić. Następnie wybierz interesującą Cię wersję ProjectThunder oraz okres za jaki chcesz zapłacić. Poniżej pól wyboru pojawi się tabela ze szczegółami płatności. Upewnij się, że podane przez Ciebie dane są poprawne i zaznacz chceckbox, po czym kliknij „Przejdź do płatności”. System przekieruje Cie do strony płatności Dotpay, uzupełnij formularz i kliknij „Dodaj płatności”. Otrzymasz informacje o dokonanej płatności. Możesz teraz powrócić do systemu klikając w „Powrót do ProjectThunder”. Jeśli pozwolą na to ustawione przez Ciebie filtry, na liście płatności powinna pojawić się już nowa płatność. Możesz zobaczyć jej szczegóły klikając w nazwę usługi na liście płatnosści lub wybierając „pokaż” z podręcznego paska opcji tej płatności.




Uwaga: Przy przedłużaniu okresu korzystania z ProjectThunder możesz zmienić wersję usługi na wyższą. Nie jest natomiast możliwe przejście na niższy abonament.



Powiązane:


Rodzaje użytkowników

TEMATY POMOCY