Jeśli wykonawca musi, z jakiegoś powodu, przerwać pracę nad zleceniem, może je zamrozić.
Aby zamrozić zlecenie, wybierz "Zamroź" z podręcznego paska opcji danego zlecenia na liście zleceń lub kliknij "Zamroź" na stronie szczegółów zlecenia. Możesz też zamrozić zlecenie w DesktopThunder klikając w ikonę zamrożenia w podręcznym pasku opcji wybranego zlecenia.
Podaj powód zamrożenia, możesz także dołączyć plik, a następnie kliknij "Zamroź zlecenie" (w DesktopThunder “Zamroź”).
Zamrożone zlecenie będzie wyświetlało się na liście zleceń na niebiesko.
Powiązane:
Podręczny pasek opcji (Rowbar), Czym jest DesktopThunder?
rozwiń Rozpoczęcie pracy
rozwiń Zlecenia
rozwiń Repozytorium
rozwiń Projekty, etapy
rozwiń Klienci
rozwiń Zarządzanie
rozwiń Użytkownicy i ich grupy
rozwiń Uprawnienia
rozwiń Raporty
rozwiń Desktop Thunder
rozwiń Dashboard
rozwiń Drawing Thunder
rozwiń Tutorial