Aby przywrócić już zakończone zlecenie do ponownego wykonania, wybierz "Edytuj" z podręcznego paska opcji danego zlecenia na liście zleceń archiwalnych lub kliknij "Edytuj" na stronie szczegółów zlecenia. System wyświetli formularz zlecenia. Zaznacz w nim opcje "Zaznacz, aby przywrócić". Możesz także wprowadzić wszelkie potrzebne zmiany oraz załączyć nowe pliki. Po dokonaniu zmian kliknij "Zapisz zlecenie".
Po przywróceniu zlecenia system automatycznie wyśle mail powiadamiający wykonawcę lub grupę wykonawców o jego przywróceniu.
Powiązane:
Powiadomienia
rozwiń Rozpoczęcie pracy
rozwiń Zlecenia
rozwiń Repozytorium
rozwiń Projekty, etapy
rozwiń Klienci
rozwiń Zarządzanie
rozwiń Użytkownicy i ich grupy
rozwiń Uprawnienia
rozwiń Raporty
rozwiń Desktop Thunder
rozwiń Dashboard
rozwiń Drawing Thunder
rozwiń Tutorial